Fehércsokoládés sajttorta

A mai napra egy könnyű kis krémes receptet hoztam Nektek. Ez most ilyen kis univerzális letöltős recept lesz, amit ugyan már nem mostanában készítettem, hanem még a húsvéti ünnepre, amit kettesben, és csendben ünnepeltünk, mint nagyjából mindenki más a karanténos időszak miatt. -(Ebben a tájban volt Apósom szülinapja is, és szegénykémnek még mindig nem sikerült bepótolni a megígért tortát (a lényeg annyi, hogy mindig olyat kap, amilyet még soha nem evett. Ezt még akkor megígértem neki, hogy elraboltam a fia szívét)). - Nem gondoltam emiatt, hogy túlsütkérezném magam, hiszen kettőnkre nem kell egy rahedli sütemény, és ezért egy krémes kis csodát választottam.


Egyébként is nagy sajttorta rajongónk vagyunk, többféle verzióját alkottam már meg az évek alatt, de valahogy mindig visszatértem a gyümölcsös, sült verzióhoz. Valami kis pluszt mindig csempésztem eddig bele, két ugyanolyan verziót még nem sütöttem. Leszögezem, hogy tojást nem szoktam rakni bele, mivel azzal a verzióval nem voltak jó élményeim. Igen, sajnos nekem is van (elég sokszor), hogy nekem se sikerül egy recept, és pont a tojásos volt az, ami konkrétan mindig összeesett. Így született a tojásmentes verzióm, amit bátran ajánlok a figyelmetekbe.


A receptet kép formájában osztom meg veletek, amit Canva programban raktam össze, így ha rákattintotok magára a képre, akkor letudjátok menteni akár gépre vagy akár telefonra is, és picit egyszerűbb lesz puskázni belőle a süti készítése során.




+ Tipp: 


  • A fehércsokoládéval csak óvatosan, hiszen nagyon kényesen olvad, és hogyha egy percig nem figyeltek oda, akkor pikkpakk egy nagy csomót találtok magatok előtt az edényben. Nekem eddig a Lidl-ben kapható egyszerű kis 200 Ft-os csokokládék váltak be a legjobban, ebből szoktam mind a tej, mind az ét, illetve mind a fehércsokoládét venni. Ha esetleg ezeket nem kapni, vagy éppen nem járunk Lidl-ben, akkor Piroska tortabevonóval dolgozom, bár abban még nem találtam fehéret. 
  • Az eper nekem fagyasztott volt, kiolvasztottam, és lecsepegtettem, mivel másképp teljesen eláztatta volna a tortámat. Így is látni, hogy maradt még folyadék benne bőven, mert ahogy sült, úgy eresztette magából a levet, de ettől jobban már csak úgy lehetett volna csepegtetni, ha teljesen összenyomkodok, de ugye azt nem akartam, mert akkor nem lettek volna szép nagy eper darabok benne. 
  • Ez a mennyiség egy 33 cm-es tortaformában készült. Ha kisebb formában sütitek, sokkal magasabb lesz, de akkor nyugodtan süssétek is tovább, hiszen több idő kell majd neki. 

Szoktatok sajttotát sütni? Van tuti bevált receptetek? Milyen gyümölcsöket szoktatok bele rakni?


Ha tetszett a poszt, kérlek osszátok meg, és lájkoljátok a blog facebook, illetve instagram oldalát. 

Köszönöm!

Ölelés,

Ilus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Social Share Icons