Helló Mindenki!

Pontosan nem is tudom hol kezdjem. Sokadik felületem már ez, de úgy érzem, hogy végre megtaláltam az utam a online világban. Mindig is szerettem alkotni a konyhában, akár egy könnyű reggeliről, egy bonyolultabb ebédről, vagy egy teljes ünnepi menüsorról beszéltünk. Véghez vittem mindig minden kis furcsa elképzelésem, ami csak úgy éppen bevillant. Abszolút mértékben szeretek kísérletezni, az sem tart vissza, ha éppen valami olyat kell kivitelezni, amit soha nem próbáltam, és hihetetlenül nehéznek tűnik.

A blog témája a gasztronómia, ezen belül millió meg egy ezer recept lesz publikálva, valamint tervezek költséghatékony cikkeket (étel újrahasznosítást, hogyan ne vásároljunk feleslegesen), illetve, ha eljutunk egy új étterembe, annak a tapasztalatát is szívesen megosztom Veletek. Ritkán ugyan, de lesz szó a kedvenc eszközeimről, mint például: egy-egy konyhai elektronikai kütyü, vagy éppen sima segédeszköz amit főzésekhez/sütésekhez örömmel használok.

Bízom benne, hogy együtt egy fantasztikus közösséget tudunk majd kiépíteni a gasztronómia világában!

Ölelés,

Ilus


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újra itt vagy☺ sok sikert a bloghoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi! Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik! <3

      Törlés

Social Share Icons